תמיכה ויצירת קשר

יש לכם רעיון, שאלה או ביקורת
צרו קשרהתחילו כאן

איך אנחנו יכולים לעזור?

מצאו את התשובה לשאלתכם במתחם התמיכה שלנו!

שאלות נפוצות על בוסטגרם

האם אפשרי להשתמש בחשבון האינסטגרם שלי בעת תהליך הקידום?

בהחלט! השירות שלנו של העלאת לייקים ועוקבים באינסטגרם רץ ברקע ולכן לא יפריע לכל פעילות שלכם בחשבונכם.

האם העוקבים באמת אמיתיים?

כל העוקבים 100% אמיתיים ולכן אין אנו מוכרים חבילות עוקבים כמו שאר המתחרים.

בזמן קצר תבחינו בעליה בכמות העוקבים, לייקים ומעורבות של אנשים המגלים התענינות במה שאתם מציעים (מוצר,שרות…).

האם אפשר להשתמש בשירותכם על חשבון פרטי (PRIVATE)?

אחד היתרונות אצלנו שתוכלו להשתמש גם בחשבון פרטי והשירות עדיין יהיה יעיל. אנו ממליצים לשמור על החשבון כציבורי בכדיי להגיע לתוצאות מקסימליות.

יש לי בעיה!

שילמתי, מה עכשיו?

הצוות שלנו ייצור איתכם קשר באמצעות האימייל או הטלפון שהשארתם בזמן שרכשתם את אחת החבילות. במידה ולא שמעתם מאיתנו תוך 24 שעות (לא כולל שבתות וחגים) צרו איתנו קשר בטופס הנ"ל.

אני לא רואה שום שינוי!

קחו בחשבון שאצלנו העוקבים אמיתיים ואנו לא מוכרים עוקבים מזויפים.

לכן, רק תוך כמה שעות תוכלו לראות שינוי ותוך כמה ימים תוכלו לראות שינוי מהותי בחשבונכם.

איפה נמצאת האופציה להכנס לחשבון שלי?

לאחר רכישת אחת החבילות בעמוד ההרשמה תתבקשו למלא פרטים, לאחר מכן יישלח אליכם אימייל עם לינק לחשבון ובו תוכלו לשנות את הסיסמה.

*אנא בדקו את ספריית הספאם במידה ולא קיבלתם אימייל תוך שעה מרגע ההרשמה.

איך אני משנה את קהל היעד שלי?

מצוין! כל שעליכם לעשות הוא לשלוח לנו אימייל עם שם המשתמש שלכם באינסטגרם, האשטאגים החדשים, שמות המשתמשים שתרצו שנכוון לעוקבים שלהם או כל מידע אחר שתרצו שנעדכן. למידע נוסף לגביי קהל היעד תוכלו למצוא בדף איך זה עובד.

עוד שאלות נפוצות

במידה והחלטתי לבטל את השירות , האם אני יאבד את העוקבים שלי?

ממש לא. אלו עוקבים שנוספו לחשבונכם משום שגילו התעניינות במוצר או השירות שלכם והם לגמריי שלכם.

אני לא יודע איך לבחור את קהל היעד שלי

תוכלו להעזר בספריות האשטאג שלנו בכדיי לראות אילו האשטאג פופולרים ורלוונטים ביותר לתחום שלכם.

בנוסף, תוכלו לכוון לעוקבים של מתחרים ומנטורים שלכם על ידי כך שתספקו לנו שמות משתמשים של אותם חשבונות (מתחרים ומנטורים).

כמובן, שתוכלו לדבר עם מנהל החשבון שלכם וכך לבנות קהל יעד ביחד!

האם להוסיף האשטאג לפוסטים שלי?

כן! אנחנו תמיד ממליצים להוסיף בלוק של האשטאג לפוסטים מתוך הספריות שלנו בכדיי ליצור מעורבות של חשבונות רלוונטים. תוכלו לגשת לספריות אלו ללא עלות!

חיובים וחשבונות

האם אפשר לשנות את חשבון הפייפאל שאיתו אני משלם?

כרגע אין לנו אפשרות לשנות את חשבון הפייפאל אשר נקבע בעת רכישת החבילה. במידה ותצטרכו להחליף את חשבון הפייפאל איתו אתם משלמים אנו ממליצים ליצור איתנו קשר ואנו נבטל את המנוי ולאחר מכן תוכלו לרכוש מנוי חדש עם חשבון הפייפאל החדש.

איך אפשר לבטל את המנוי?

במידה ורכשתם חבילה חודשית, החבילה תתבטל בסיום התקופה (חודש).

לגביי כל שאר חבילות קידום באינסטגרם שאנו מספקים, הם יתחדשו באופן אוטומטי בכל חודש, בכדיי לבטלם תוכלו ליצור איתנו קשר או לבטל את המנוי דרך פייפאל.

תשלומים והחזרים

שירות הלקוחות שלנו הוא משהו שאנו מתגאים בו ולכן במידה ולא תהיו מרוצים מהשירות או מסיבה מסוימת, צרו איתנו קשר.

 צריכים עזרה? צרו איתנו קשר

לא מצאתם את התשובה למה שחיפשתם? מלאו את הטופס וניצור איתכם קשר ב-24 שעות הבאות.

פרטי התקשרות

052-289-9513

contact@boostagram.co.il

חשבונות חברתיים

13 + 13 =

WhatsApp chat